tisdag 24 september 2013

Fredagens matteläxa

Läxa till fredag!

Filmen om decimaltal som jag vill att du ska se till på fredag!

Den här veckan testar jag ett nytt sätt att lägga in film eftersom jag förstått att filmerna inte går att se på iPad eller mobil. Hoppas det här sättet funkar bättre.
Klicka på den bruna texten ovan så ska filmen öppna sig. Kolla många gånger tills du fattar. Sen kommer vi att prata om filmen på matten. För att se hur många som kollat på filmen så snälla svara på formuläret.

4 kommentarer:

  1. Natalie du har inte lagt upp nya glosser. Jag ville träna nu men det blir imorgon.

    SvaraRadera
  2. Natalie jag har en bra ide till dig om blogen jag ska säga imorgon

    SvaraRadera
  3. VAD MENAR DU NATALIE
    VAD KALLAS DE OLIKA PLATASERNA PÅ 6,55

    SvaraRadera